#1 Geen nummer, maar juist betrokken:
U bent geen nummer en wij besteden derhalve veel aandacht aan het leren kennen van uw onderneming. Dit doen wij door persoonlijk contact én het toewijzen van een eigen contactpersoon, maar ook door eens per jaar bij u op de koffie bij u te komen.
#2 Inspraak voor de klant (cliënt) en zeer ruime openingstijden:
Door telkens een stap verder te gaan en de traditionele regels te doorbreken en in overleg te treden met onze klanten (cliënten) zijn de zeer ruime openingstijden ontstaan. Een prima voorbeeld hoe de inspraak van klanten (cliënten) omgezet kan worden naar rechtsbijstand op maat.
#3 Een competatieve prijs door te voorkomen:
De focus ligt op juridische problemen voorkomen, door meer complete en vooral ook meer professionele juridische bijstand aan te bieden, waarbij de klant (cliënt) centraal staat voor een prijs die voldoende competatief is. Onze competatieve prijs bereiken wij door niet alleen in te zetten op uitsluitend toekomstige omstandigheden, maar juist ook in te zetten op het ongevraagd analyseren, adviseren en hiermee voorkomen van conflicten.
#4 De-escaleren als het kan voor het beste resultaat:
Bij conflicten bekijken wij eerst of een de-escalerende aanpak via bijv. een (Mfn) mediationtraject haalbaar is, omdat op deze manier veelal een snelle oplossing kan worden bereikt voor partijen waardoor procederen vaak niet nodig hoeft te zijn en relaties tussen betrokken partijen niet beschadigd hoeven te worden. Kortom wij zetten uw klantbehoud en snelle betaling juist echt voorop!
#5 Uw juridische pitbull tot uw dienst:
Mocht een oplossing niet mogelijk zijn buitengerechtelijk en/of de klant (cliënt) dit om voor hem/haar moverende redenen wensen zullen wij alles uit de kast halen en doorpakken waar andere kantoren stoppen en om deze reden noemen klanten (cliënten) ons regelmatig 'de juridische pitbull'.